Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

... ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΚΟΜΑ... ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ !!!!

   Θα ήθελα να ζω ήσυχα, αλλά θα ήμουν νεκρή ... ζω ανήσυχα αλλά μόνο στη σκέψη ...
      Θα ήθελα να έχω στόχους ... μα τελικά ... δεν έθεσα ποτέ ...
      Θα ήθελα να έχω τη ζωή του διπλανού μου ... αλλά δε μπορώ...
Τελικά δε θέλω ή δε μπορώ ...;
   Μπορεί νομίζεις κάποιος να μηδενίσει και να αρχίσει από την αρχή;
...μόνο αν φτάσει στον πάτο αυτό τελικά είναι οίκειο πια για μένα ... για σένα;
   Και πες ότι σου δίνεται η ευκαιρία της νέας διαδρομής,
αλλά δε θα έχεις την εμπειρία ... το δέχεσαι;
   - Το δέχομαι ... μέγα λάθος, τα ίδια και χειρότερα θα πράξεις και θα βιώσεις διπλά
την ίδια ζωή, η ενέργεια δεν μπορεί να αλλάξει αν δεν αλλάξεις εσύ οπτική γωνία.
    Άρα διπλός ο διχασμός και άχρηστη η ευκαιρία... μεγάλο πλήγμα δε νομίζεις;
Ζεις για σένα ή ζεις για να ζήσεις μέσα από τους άλλους
...και αν ζεις πράγματι για σένα...
ότι κάνεις ότι αισθανθείς και ότι βιώσεις, θα περάσει στην αιωνιότητα μαζί σου... σωστά;
Μήπως σα συνήγορος του διαβόλου λέω εγώ... δεν έχεις τίποτα να παραδώσεις εκεί!
Πάραυτα, θα πρότεινα να το ξαναδείς το ζήτημα και να μη μονολογείς
και αφορίζεις ότι σου συμβαίνει, ίσως ... ίσως ... λέγω εσύ τα προκαλείς.
Δε νομίζεις ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να πάρεις αποφάσεις
και να κάνεις τα πρώτα σου δειλά βήματα;
Δίνοντας χρόνο, χώρο και αγάπη σ΄αυτά, θα ωριμάσουν και θα γίνουν βάδισμα...
σε δρόμους και μονοπάτια που θα ζεις πιθανά και εσύ... όχι μόνο οι άλλοι.
Τα δώρα που θα δεχθείς ευτυχώς θα είναι αληθινά.-
by tosodoula !

2 σχόλια: